torsdag 27 juni 2019

Värsta värsta - skräckslagen..,

.
Ett mycket kort inlägg. Från telefonen. Har inte skrivit något sista tiden men gjorde ny planerad CT förra veckan. Buk bröstkorg hals och huvud. Har ju haft mycket huvudvärk. I tisdags fick jag reda på läkarbesök idag. 😬 Det värsta hittills.
Gråtandes ett litet besked av ssk när hon ringde. Ny förändring syns i bröstet jag har kvar (som jag påtalat i månader) och lymfkörteln där är dubbelt så stor.
Huvudet fanns inget svar på då det gjordes på separat remiss. Det värsta... Det övriga verkade oförändrat.

Om några timmar vet jag (kanske) lite mer. Ny onkologläkare för mig. Är det nummer åtta eller nio på två år?

Spelar ingen roll? Beskedet är det viktiga. Ny biopsi? Ny behandling? Ingen mening att göra mer?

Lev livet medans ni har det❣️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...