måndag 29 juli 2019

Orkar inte uppdatera

Skriver några rader från telefonen. Minns inte vad jag skrev sist och orkar inte kolla.

Mår riktigt ruttet. Börjar på något sätt räkna ner även om jag inte ger mig i första taget. Min sommar var två fotbollscuper. Det var det jag siktat in mig på att klara för familjens skull. Sedan har jag inte knappt lämnat huset mer än på mina promenader runt detsamma.

Inga bad, cykelturer, resor, grillkvällar. Inte några lyckliga statusuppdateringar. Vill inte gnälla så inga olyckliga heller. Med ett tjog betapred i kroppen var jag med på en superkul brännbollskväll.

Min tumör i andra bröstet är 7 cm stor men fick inget gehör i april - bara att det inte innebar någon skillnad i behandling. PAD-svaret är uselt.
Ingen har ringt jag har läst själv. Sköldkörteln vet jag inte ens om de fått besked om - stod inget i ultraljudssvaret.

Det händer inget i bröstet förutom att det blir värre. Jag har ”alltid” ont i huvudet. Har inte sovit en hel natt på månader.

Jag ber om ursäkt att jag är dålig att kommentera, höra av mig, komma, bjuda in...

Prover i morgon. Kanske behandling på torsdag. Vet inte. Nu om någonsin är det en dag i taget.

Det här är hur det känns - kanske inte ren fakta. Puss och kram❣️

(Karin som kommenterade förra inlägget - du får gärna skicka messenger till mig)

1 kommentar:

  1. Marie jag hittar dig inte....eller så är hjärnan tillfällig ur funktion....maila eller messa mig gärna. Karin.assarsson@mail.com eller via FB.
    Kram

    SvaraRadera

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...