tisdag 27 augusti 2019

Så blev det ännu värre...

Mycket kort och deppigt inlägg. 

Troligen ingen infektion utan CRP och feber beror med stor sannolikhet på att tumörer och metastaser exploderar i min kropp. Ingen antibiotika. Onkolog 15 eller 16 eller vad det nu är gav mig detta vidriga besked (i ett behandlingsrum med tre patienter). Bara att gå hem och ta Panodil. Det ska beställas en snabb DT denna vecka (trots PET/CT måndag?). Beklagar...

Jag som gick 8000 steg runt huset varje dag för tio dagar sedan. Hur fort kan det gå? 

Ingen aning om och när jag orkar uppdatera igen. Vi får se...

Ta hand om er - idag är galghumorn bortblåst. Jag lever en timme i taget. 



3 kommentarer:

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...