onsdag 22 november 2017

Liten rapport

Skriver från fånen i sängen. Kommer inte upp till bloggsoffan.

Värdelöst att skriva från telefonen. Drog drän igår, då jag blödde för mycket och fick vända hem måndags. Skönt. Men ser överkörd ut både till färg och form. Hade visst 136 i CRP. Hoppas på nedgång. De vita verkade pigga och ökade. Snälla kämpar. Fick duscha igen 😀

Har mycket att skriva men nu vilar jag bara.

Återbesök på kirurgen på fredag. Egentligen sårkontroll hos sköterska men jag får kanske några ord med opererande kirurg också. Blev plötsligt osäker på vad hon sagt och vill veta vad de hittade. Kontrollbehov. Eftersom tutte inte behövde mammografi gissar jag att tumören syns ändå. Jäkla monster.

När jag skriver från datorn nästa gång ska ni få en bild på hur blå man kan vara utan att vara smurf.

Vi ses när jag orkar. Finns sporadiskt på Facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...