lördag 20 januari 2018

Stort tack till alla som bidragit

Tack alla snälla, underbara bloggläsare som hjälpt mig att köpa "Kämpa Marie". Det blev nervigt sista 5 minuterna och när 13 sekunder var kvar lade den andra budgivaren sitt sista bud och höjde med 700 men då hade jag en marginal på drygt en tusenlapp till.

Nu ska jag bara få hem henne också så det får bli en liten utflykt till Örebro framöver.

Snart dags för fjärde dosen cellgifter. Det har gått bra hittills. Kämpar...

Blir ett kort inlägg idag. Vill bara visa att jag använt era pengar till det som var meningen.

Återigen tusen tack!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...