onsdag 6 december 2017

Huvudet vill mer än kroppen

Jag hatar att vara begränsad. Vill så mycket mer...

Väntar fortfarande på någon slags svar på min fråga om vad som händer efter nyår. Gissar att det självklart till stor del beror på vad PAD-svaret på tutte visar. Men vem är ansvarig? Jag verkar varken höra till Onkologen eller Kirurgen och båda verkar tycka att jag tillhör den andra. Jag som "aldrig" är sjukskriven. Jag vill verkligen inte men ser ingen annan utväg just nu.

Fortsätter att svullna under armhålan trots kompression. Dock är det något bättre och därför svårt att veta om det kommer behöva tömmas igen innan helgen. Vill inte vara ute i sista stund (för deras skull) utan jag får väl höra mig för i morgon hur vi ska göra. Kan det inte bara rulla på och läka? Mycket av min kraft går nog åt till just att läka och inget blir över.

Skulle gärna få tillbaka mitt tjocka hår också, trött på Skalle-Per med bara lite lurv.        

Tittar man noga ser man lite tendens till hårväxt
Minns ni att jag sa att jag på ett sätt är inblandad i ett evenemang,som en slags representant för många andra,i december. Det 9 december smäller det. Jag kanske behöver hjälp av "huvudpersonen" för avslöjandet och presentationen men håll ut...

I morgon har jag lite på to-do-listan att beta av. Sånt som är skönt när det väl är gjort och förhoppningsvis löst. Tycker ju inte om att inte ha kontroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...