lördag 12 augusti 2017

Over and out?

Funderar på meningen och vinsten med det här. Både bloggandet och livet.

Mår inte alls bra. Biverkningar? Monstret? Omvärlden? En kombination?

Tömd på energi. Huvudvärk. Led- och muskelvärk. Ögon som rycker, kladdar, är torra och svåra att ställa in. Mår illa. Diarré. Kan inte sova, kan inte vara riktigt vaken. Smakar skit i munnen. Underlivet och det bakom är sårigt. Jag svettas ymnigt.

En tur till Söderköping igår. Att gå 500 m får mig att sitta i en bubbla med öronsus, yrsel, frånvarokänsla. Orkar inte prata. Förstår inte vad de säger. Det jag gör går på rutin. Öppnar kylen, tittar in och stänger igen.

Det som kommer nu låter nog värre än det är på riktigt så oroa er inte men ibland kan jag tänka att det är bättre när det är över. Kämpar förstås vidare men just nu i det tysta ett tag tror jag.

:(



6 kommentarer:

  1. Känner dig inte men blir otroligt imponerad av dig att du fortsätter kämpa o hoppas innerligt att du vinner över monstret kram från en mamma till en annan mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram tillbaka - monstret ska dö!
      (Tror du köpte rollerblades av oss för ett år sedan 🙂)

      Radera

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...