söndag 2 juli 2017

Vatten smakar olja och jag undrar vem jag är

Äckelpäckelsmaken i munnen är på sin topp. Den där oljiga känslan. Fy och blä. Inget smakar som det ska. Värst är vatten som jag längtar efter men det brukar gå tillbaka halvvägs i behandlingen. Bäst smakar faktiskt salta saker. Det verkar vara den enda smak som tungan känner igen.

Tredje blodkroppssprutan, börjar bli van.

Idag har grabbarna H varit duktiga i trädgården. Jag försöker med det lilla jag kan. Pustar ut emellanåt. Sysslorna inne går lite lättare. Försöker verkligen.....

Lilla H hjälper till idag

Det har varit en riktig kompishelg också. J tältade borta i natt. Sedan har både H och J cyklat, cyklat och cyklat med kompisar. Bra för flåset. Idag skulle det varit skönt att få bada men jag får väl vänta till julbadet.

Köpte ett vindspel/ljudspel i veckan. Det tog ett par dagar innan det upptäcktes och smaken är som baken....


Vet inte om det varit en bra dag eller inte? Alla känslor förstärks och jag är både här och där. Upp och ner. Blir vansinnig och tjutfärdig, är stolt och glad. Är värdelös och duktig.

Men man känner väl sig själv bäst eller är det genom andra??

Puss och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...