lördag 10 juni 2017

En extrem trötthet kastade sig över mig

Blir inget långt inlägg idag.

Idag på förmiddagen kände jag mig skaplig och skjutsade lilla H till och från fotbollsmatch. Bubblade med lite härliga fotbollsföräldrar.

Sedan kom hammarslaget. Totalt slut på eftermiddagen. Somnade ett par timmar. Gulliga stora H har fixat pannbiff till kvällen, det smakade gott. Trötthet kan jag nog ta lättare än illamående och kräkningar. Jag för ju en slags dagbok över mitt dagliga mående i Onkologens papper och så småningom ser man kanske ett mönster (om jag nu inte byter preparat till omgång 3).

I morgon ska jag försöka hänga med och se J's mest långväga bortamatch - Ödeshög. Länge sedan hon hade match så det ska bli kul.

Nästa vecka är nästa vecka, nu är nu....

Fotbollsföräldrar i väntan på match






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...