söndag 18 juni 2017

Vet man när man ska dö?

Idag har jag helt klart gjort mer än vad kroppen och knoppen orkar med.

Gick upp skapligt vid 8.30. Plockade lite, tvättade och hängde lite. Ett snabbt varv med dammsugaren. Pysslade ihop två armband. Där behöver jag träna.



Inget stordåd men värmde upp lite pastapytt till lunch.

Sedan åkte vi på Julias sista match inför sommaren. Vikingavallen = storm, oavsett vad övriga länet har för väder så idag var det orkan i byarna tror jag.

Handlade lite på hemvägen och på eftermiddagen/kvällen fick vi besök av våra "grannar" som stannade till på en fika. Blev lite ledsen och kände att jag pratat färdigt om cancer och att jag inte orkar prata så mycket om min situation, tycker också det är onödigt när barnen är med så H fick sköta informationen och jag gick undan lite.

Sedan kom den välbekanta släggan. PANG - så är jag så trött att jag kan somna stående. Ser nästan dubbelt av trötthet. Funderar på om man vet när man somnar för sista gången för i kväll är en sådan kväll att jag är så trött att jag undrar om jag vaknar i morgon bitti men det ska vi väl tro!!

God natt alla mina fina läsare!

1 kommentar:

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...