tisdag 13 juni 2017

Kortis

Idag får det bli ett mycket kort inlägg. Första dagen utan Betapred och igår fjärde sprutan för de vita blodkropparna. Somnade som en stock när barnen gått till skolan "sista gången" (jag hoppas få se dem trava iväg många gånger till).

I kväll har vi varit i Skärblacka på Hampus sista match för vårsäsongen. Ser verkligen fram emot om jag kan vara med på Bullerby cup i juli. Det är ett härligt gäng killar som spelar tillsammans.

Utflykter och min behandling tar på krafterna och nu är jag som en zombie.

I morgon förmiddag blir det provtagning och omläggning av picc-line på vårdcentralen och sedan skolavslutning med förhoppningsvis traditionsenlig avslutningslunch vid Oscarshäll och solen ska skina på oss. Allt annat får gärna hålla sig i bakgrunden just i morgon.

1 kommentar:

  1. Hjärta o Kram kompis. Snart skiner solen o barnen springer ut på lov. Hoppas det här blir ett riktigt bra lov för barnen. O en bra o lagom varm o solig sommar. Hoppas du får må så bra du bara kan imorgon. Imorrn är det vår sista gemensamma skolavslutning- högstadiet låter visst inte vuxna vara med på deras avslutningar...

    SvaraRadera

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...