torsdag 8 juni 2017

Oroa Er inte om jag tar en paus ibland

En sak till ....

Jag kommer nog inte uppdatera er varje dag. Så tro inte att jag är död om jag inte uppdaterar.

Nu händer inte så mycket förrän på måndag. Då står läskig datortomografi/skiktröntgen av buk och bröstkorg på agendan. Där behövs stenhårda tumhållningar. En mycket avgörande undersökning. Jag har bett om snabba svar och blivit lovad att bli uppringd så fort svaret finns, försökte dock be att slippa få svaret på skolavslutningen.

På onsdag omläggning picc-line och provtagning på vårdcentralen.

Info om vilka tabletter och sprutor jag tar blir nog lite för detaljerat (förutom att jag ska ta ytterligare 16 betapred till frukost torsdag morgon)

Hur tusan ska jag kunna sova på de 25 jag fick idag. Speedad. 😳🙃
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...