torsdag 29 juni 2017

Vad är sova?

Mår riktigt hyggligt efter gårdagen. Lite illamående och trött samtidigt som jag är speedad av kortisonet, en märklig känsla.

Grabbarna har just åkt in till stan för fotboll i Europacupen. Norrköping mot FC Prishtina. Bestämde hastigt och lustigt att streama matchen till Apple-TV:n då den inte går på någon annan kanal och får även besök av fina F.

Återkommer senare till kvällen för oj vad fort tiden gick.


Gick ju bra det där. 

Vi hade så trevligt i kväll F och jag så jag hinner inte med mer idag. Ett bevis för en ganska vanlig dag. Skjutsat H till kompis. J och jag hämtade ut min julklapp från jobbet - bättre sent än aldrig och en stekpanna rikare och sedan veckans apoteksrunda. Pensionärsvarning på snart frikort 😱  
Sedan fikade vi (smörgås) på Sockerbagarens. 

Orkade dammsuga och diska/tvätta idag. Hoppas somna och sova länge (och vakna),

Tjing på Er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...