onsdag 28 juni 2017

Rond två börjar nu....

Några ord på förmiddagen innan vi tar bilen till US för cytostatikabehandling nummer två.  Vet ju inte hur jag kommer må efteråt denna gång men snart ska jag ladda med Akynzeo och Betapred.

632,75 kostar pillret till höger!! 24 Betapred ska lösas i vatten
Michael Nyqvists tragiska bortgång igår väcker ju åter tankarna på hur fort det plötsligt kan gå när det inte längre går. Läste att han tydligen varit sjuk ett år men att just slutet går så fort. Det skrämmer mig. Jag fortsätter dock min spikraka blick framåt så länge det går. Tittar inte för mycket framåt och sneglar bara åt sidorna. Det som finns bakom mig kan jag inte längre göra något åt.

Nu var ju Michael en offentlig person och kanske hade jag tänkt likadant då men han ville ju verkligen inte att någon skulle veta för "då skulle alla intervjuer handla om det". Där tänker jag ju tvärtom. Alla får veta (här) och jag behöver inte säga ett pip för övrigt. Men jag har full respekt för hans och andras beslut, man gör självklart det som känns bäst.

Nu full fokus. Håll era tummar om de är lediga för nu kör vi!!!!!!



4 kommentarer:

  1. Heja heja Marie! Nu slåss vi! Kram <3

    SvaraRadera
  2. Marie du kom upp i mitt FB-flöde.Vi gick ju första året på gymnasiet ihop. Håller tummar o tår att behandlingen är på din sida. Kram från Camilla Lindahl

    SvaraRadera
  3. Kul att höra av dig Camilla!

    SvaraRadera

Hemska besked

Jag gör inte dessa inlägg för medkänsla eller att någon ska tycka synd om mig. Dels är de min dagbok och som info för alla som faktiskt undr...